VMP Oyj yhdistää Romana- ja Personnel-rekrytointibrändit

28.6.2018 klo 12.00

VMP Oyj yhdistää Romana- ja Personnel-rekrytointibrändit

VMP selkeyttää palveluvalikoimaansa fuusioimalla rekrytoinnin asiantuntijayrityksensä Romana Managementin ja Personnelin yhdeksi Personnel-brändiksi syyskuusta 2018 alkaen. Yhdistäminen liittyy VMP:n listalleottoesitteessä mainittuun konsernin sisäiseen rakennejärjestelyyn. Tähän asti VMP on tarjonnut kattavia rekrytoinnin, soveltuvuusarvioinnin, koulutuksen ja suorahaun palveluita sekä Romana- että Personnel-brändien kautta.

”Asiakkaamme molemmissa yrityksissä hyötyvät selkeästi yhteensulautumisesta. Romanan asiakkaiden käytössä on jatkossa merkittävästi kattavampi toimipaikkaverkosto. Personnelin asiakkaat puolestaan hyötyvät entistä laajemmista organisaation kehittämisen palveluista”, kommentoi Personnelin toimitusjohtaja Ari Juvonen.
Romanan vankka osaaminen organisaatioiden ja johtamisen kehittämisessä laajentaa Personnelin palveluvalikoimaa. Yhdistymisen kautta myös Personnelin kattava toimipaikkaketju täydentyy uudella toimipisteellä Turussa. Samalla Personnelin henkilöstö kasvaa yli viidenkymmenen.

VMP Oyj:n toimitusjohtaja Juha Pesola kertoo fuusion olevan osa konsernin suunniteltua sisäistä rakennejärjestelyä:

”Liiketoimintamme tehostaminen on strategiamme kulmakiviä, joka palvelee paitsi kasvutavoitteitamme, myös asiakkaita. Uskomme, että uusi Personnel on jatkossa entistä vahvempi kehittämään rekrytoinnin menetelmiä asiakkaiden tarpeiden mukaan.”

Lisätietoja:

Ari Juvonen, toimitusjohtaja, Personnel, +358 40 721 7799

Ville Valtonen, varatoimitusjohtaja ja seniorikonsultti, Romana, +358 40 5828 838
Juha Pesola, toimitusjohtaja, VMP Oyj, +358 40 307 5105

VMP on suomalainen henkilöstöpalveluyritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin ja organisaation kehittämisen sekä itsensätyöllistämisen palveluita. VMP:n tehtävänä on auttaa yrityksiä ja ihmisiä menestymään muuttuvassa työelämässä.  VMP palvelee asiakkaitaan Suomen lisäksi Ruotsissa ja Virossa ja sillä on rekrytointipisteet Virossa ja Romaniassa. VMP-konserniin kuuluvat VMP Varamiespalvelu-, Staffplus-, Personnel-, Romana Mangement-, Eezy- ja Alina-brändit.