VMP Oyj yhdistää Enjoy- ja Staff Plus-brändit keväällä 2019

VMP selkeyttää palveluvalikoimaansa yhdistämällä Horeca-alan rekrytoinnin ja henkilöstövuokrauksen asiantuntijayrityksensä Enjoyn ja Staff Plussan yhdeksi Enjoy-brändiksi keväällä 2019. Jatkossa VMP palvelee Enjoyn nimissä kaikkia hotelli- ja ravintola-alan asiakkaita ja työntekijöitä valtakunnallisesti koko Suomen laajuudella.

Yhdistymisen mukanaan tuomat hyödyt näkyvät toiminnassa vaiheittain kevään aikana. Kesään mennessä koko palveluvalikoima on lopullisessa laajuudessaan kaikkien asiakkaiden saatavilla.

Enjoyn toimitusjohtaja Olli Tuominen on tyytyväinen toiminta-alueen laajenemisesta. ”Tulevaisuudessa asiakkaitamme palvelee yli 40 rekrytoinnin ammattilaista valtakunnallisesti. Enjoyn asiakkaiden käytössä on jatkossa merkittävästi kattavampi verkosto PK-seudulla ja Staffplussan asiakkaat puolestaan hyötyvät laajemmasta valtakunnallisesti toimivasta organisaatiosta. Enjoy on jatkossa entistä vahvempi tuottamaan Horeca-alan resursseja asiakkaille sekä työllistämään ja kouluttamaan työntekijöitä.”

VMP Oyj toimitusjohtajan Juha Pesolan mukaan brändien yhdistäminen on luonnollinen jatkumo yhtiön strategiassa. ”Pyrimme auttamaan sekä yrityksiä että työntekijöitämme menestymään. Levittämällä Horeca-alan osaamisen yhden brändin avulla Lapin matkailusesongeista Helsingin terassien sykkeeseen, olemme entistä parempi kumppani. Työntekijämme pystyvät yhä joustavammin työllistymään kausiluontoisesti ja asiakkaidemme käytössä on entistä laajempi reservi huippuosaajia.

Lisätietoja:

Enjoy, Olli Tuominen 0500 595 230, olli.tuominen@enjoy.fi.