VMP Groupilla vahva vuosi 2015 – ketjun kokonaisliikevaihto kasvoi 32%

Vuosi 2015 toi vuonna 1988 perustetulle VMP Groupille mukanaan uusia liiketoiminta-alueita kun laskutuspalveluja tarjoava Eezy Osk sekä johtamisen, organisaatioiden ja inhimillisten resurssien kehittämiseen erikoistunut Romana Management liittyivät vuoden 2015 aikana VMP Groupiin. Lisäksi ketjuun on kuulunut vuodesta 2013 hoiva-, sairaanhoito- ja erilaisia kotipalveluja tarjoava Alina Hoivatiimi sekä henkilöstöpalveluja Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Romaniassa tarjoava VMP Varamiespalvelu. VMP Groupiin kuuluvat emoyhtiön ja sen tytäryritysten lisäksi myös VMP Varamiespalvelun ja Alinan franchiseyrittäjät. Molemmilla ketjuilla on omilla toimialoillaan franchisekonseptin kautta laajuudeltaan ylivertainen palvelutoimistoverkosto Suomessa.

VMP Groupin liikevaihto vuonna 2015 oli 126,0 m€, kun se vuotta aikaisemmin oli ollut 95,6 m€. Vaikka suuri osa liikevaihdon kasvusta tuli yritysostojen kautta, onnistuivat niin VMP Varamiespalvelu kuin Alinakin vahvistamaan selkeästi markkinaosuuttaan.