VMP Group jatkaa vahvaa kasvuaan: Osake-enemmistö Sijaishaltija Oy:stä

VMP Group on hankkinut osake-enemmistön Rovaniemeläisestä Sijaishaltija Oy:stä. Sijaishaltija on vuonna 2009 perustettu ohjelmistoyritys, joka on kehittänyt erilaisia palveluita nuorten työnsaannin ja sijaisten löytämisen helpottamiseksi.

Vuonna 2015 yritykselle myönnettiin Rovaniemellä Vuoden Nuorisoteko-palkinto nuorten kesätyö kampanjasta.

”Olemme todella iloisia saadessamme Sijaishaltijan mukaan vahvistamaan VMP perhettä. Yrityksen tekemä työ työnsaannin helpottamiseksi ja nuorten työllistämiseksi ovat myös VMP Groupille erittäin tärkeitä asioita ja uskomme että yhdessä voimme kehittää entistä parempia palveluita koko valtakunnan tasolla” kertoo VMP Groupin konsernijohtaja Heimo Hakkarainen.

”Mahtavaa päästä mukaan VMP:n valtakunnalliseen organisaatioon. Olemme nälkäinen ja kasvuhakuinen yritys. Uskomme vahvasti, että yhdessä VMP:n kanssa palvelujen skaalaaminen valtakunnalliseksi on helpompaa kuin omin voimin.” kertoo puolestaan Sijaishaltijan perustaja Heidi Alariesto.

Lisätietoja antavat tarvittaessa:

Heimo Hakkarainen, VMP Group CEO, heimo.hakkarainen@vmp.fi, 040-307 5001

Juha Pesola, VMP Varamiespalvelu toimitusjohtaja, juha.pesola@vmp.fi 040-307 5105

Heidi Alariesto, Sijaishaltija Oy, heidi.alariesto@sijaishaltija.fi, 045-313 3533

Jari Hakkarainen, Sijaishaltija Oy toimitusjohtaja, jari.hakkarainen@sijaishaltija.fi, 044-757 5735

VMP Varamiespalvelu on lähes 30 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. www.vmp.fi

VMP Group luo hyvinvointia yhteiskuntaan. Yritystensä kautta se tuo joustavuutta työmarkkinoille. VMP Group -konserniin kuuluvat VMP Varamiespalvelu, Romana Management, Alina, Personnel ja laskutuspalvelu Eezy. www.vmpgroup.fi