Personnel Group hakee konsultteja henkilöarviointiin, suorahakuun ja organisaatioiden kehittämiseen

Personnel Group on yksi johtavia rekrytointeihin, henkilöarviointeihin ja organisaatioiden kehittämiseen keskittyviä suomalaisia asiantuntijayrityksiä. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Oulussa, Joensuussa, Kouvolassa ja Seinäjoella. Asiakaskuntamme muodostuu sekä paikallisista että valtakunnallisista yrityksistä ja julkishallinnon toimijoista. Asiakkaamme arvostavat laadukasta, ratkaisuhakuista ja pitkäjänteistä yhteistyötä. Personnel ja Romana Management Oy ovat fuusioituneet 30.9.2018. Toimintojen yhdistyessä voimme tarjota asiakkaillemme Romana Managementin yli 20 vuoden kokemusta vaativista organisaation kehittämisen hankkeista ja suorahausta sekä Personnelin vahvaa rekrtytointi– ja soveltuvuusarvio-osaamista valtakunnallisesti. Olemme osa VMP Oyj:tä ja kansainvälinen kumppanimme on Kienbaum Consultants International.

Vahvan kasvun myötä haemme Personnel Groupin toimipisteisiin Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun  KONSULTTEJA HENKILÖARVIOINTIIN, SUORAHAKUUN JA ORGANISAATIOIDEN KEHITTÄMISEEN

Henkilöarviointikonsultin roolissa tehtävänäsi on toteuttaa henkilöarviointi- ja hakuprojekteja itsenäisesti ja yhdessä kollegoidesi kanssa. Työssäsi tuotat luotettavaa tietoa organisaatioiden henkilöstöratkaisujen tueksi kartoittaen arviointiin osallistuvien valmiuksia, kehittymisalueita ja kehittymispotentiaalia. Etsimmekin psykologia, joka on kiinnostunut työelämän ilmiöistä, monimenetelmällisestä arviointityöstä sekä asiakkaillemme suuntautuvasta kirjallisesta raportointityöstä.  Työtehtäväsi painottuisivat alkuun henkilöarviointiin ja jatkossa ne voivat laajentua myös muihin tehtäväalueisiin kiinnostuksesi mukaan.

Suorahakukonsultin monipuolisessa roolissa myyt ja markkinoit suorahakupalveluamme sekä vastaat suorahakutoimeksiantojen läpiviennistä itsenäisesti. Tehtävätasot vaihtelevat vaativista asiantuntijatehtävistä johtoryhmäpositioihin. Organisoit ja johdat omaa työtäsi rakentamalla vahvoja asiakassuhteita, laajentamalla verkostojasi ja luomalla aitoa sidosryhmäyhteistyötä. Hyödynnät sujuvasti digitaalisen markkinoinnin keinoja ja otat helposti haltuun alan viimeisimmät työkalut.  Voit olla suorahaun ja rekrytoinnin ammattilainen tai muun alan osaaja, jonka tausta yritysmaailmasta mahdollistaa nopean liikkeellelähdön tässä roolissa.

Kehittämiskonsultin roolissa teet tiivistä, strategisen tason yhteistyötä asiakasyritysten kanssa organisaation kehittämisen hankkeissa. Arvioit yhdessä asiakkaan kanssa kehittämistarpeita ja rakennat viitekehyksiimme nojaten kehittämisprojekteja, joilla on selkeää vaikuttavuutta organisaation ja työyhteisön toimivuuteen ja tuloksellisuuteen. Kehittämisprojektien kesto vaihtelee muutamasta viikosta jopa useaan vuoteen. Organisoit kehittämisprojekteja ja monipuolisen osaamisesi avulla voit toimia vaativissa hankkeissa eri tyyppisissä rooleissa (coach, valmentaja, fasilitaattori, kehittämiskonsultti) ja niitä yhdistäen. Sinulla on jo näyttöjä vaativien kehittämishankkeiden toteuttamisesta ja menestyksekkäästä asiakkuuksien hallinnasta. Tunnet asiantuntijapalveluiden myynnin sopivan sinulle. Korkeakoulututkinto ja hyvä kielitaito auttavat menestymään tehtävässä.

Tarjoamme Sinulle mahdollisuuden toimia rekrytoinnin ja organisaation kehittämisen ammattilaisena yhteistyössä kokeneiden konsulttikollegoiden kanssa. Pääset työskentelemään merkittävissä alueellisten ja valtakunnallisten asiakkaidemme toimeksiannoissa itsenäisellä otteella. Tarjoamme Sinulle työyhteisön, jossa arvoa annetaan hyville yhteistyövalmiuksille sekä motivaatiolle oman osaamisesi ja toimintamme kehittämiselle. Voit olla alan kokenut tekijä tai näet toimialan kiinnostavana urapolkuna. Tarjoamme mahdollisuuden osallistua myös kansainvälisiin toimeksiantoihin, joten hyvä kielitaito katsotaan eduksi.

Mikäli Sinulle herää kysyttävää tehtävistä tai työskentelystä Personnelilla, voit soittaa Maria Nevalalle 040-7448989 (Psykologi/henkilöstökonsultti), Juha Immoselle ,050-5001007 (Executive Search Consultant) Sari-Anne Poikkijoelle (Organisaation kehittämiskonsultti) 050-5167399. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 23.10.2018 mennessä  www.personnel.fi sivujen kautta. Mainitse hakemuksessasi tehtävä, jota haet, ja paikkakunta (Helsinki, Tampere, Turku).