Haemme VMP Oyj:n HR-tiimiin vahvistusta

Haemme HR-tiimiimme vahvistusta!

HR Manager

Toimit tiiviissä yhteistyössä VMP:n liiketoimintayksiköiden ja HR-tiimin kanssa HR-prosessien kehittämisessä  ja jalkauttamisessa laajaan toimisto- ja franchising-verkostoon. Työskentelet monipuolisten HR-toimintojen parissa – toimenkuvaasi kuuluvat mm. henkilöstön kehittäminen, suorituksen johtamisen prosessit sekä hallinnolliset ohjeet. Raportoit VMP:n henkilöstöjohtajalle.

Sinulla on korkeakoulututkinto ja n. 3-5 vuoden kokemus vastaavista HR-tehtävistä. Osaat kartoittaa liiketoiminnan tarpeita ja kehittää niiden pohjalta toimivia HR-prosesseja ja käytäntöjä. Ymmärrät, miten yrityskulttuuria määritellään, vaalitaan ja kehitetään käytännön toimien kautta.

Osaat rakentaa vahvaa, avointa vuoropuhelua ja yhteistyötä liiketoiminnan johdon kanssa sekä tasapainottaa työssäsi hyvän asiakaspalvelun ja ystävällisen jämäkkyyden järkevällä tavalla. Toimipaikkasi voi olla joko Helsingissä, Tampereella tai Turussa.

Arvostamme hyviä yhteistyötaitoja sekä avoimuutta muutokseen ja toiminnan kehittämiseen.

VMP tarjoaa valittavalle henkilölle työyhteisön, jossa viihtyminen ja jatkuva kehittämien ovat arvossa. Toimialamme edelläkävijänä ja uudistuvana yhtiönä voimme tarjota HR-osaajalle hyvät urakehitysmahdollisuudet ja mielenkiintoisen, monipuolisen tehtäväalueen.

Tehtäviä koskeviin tiedusteluihin vastaa seniorikonsultti Ville Valtonen, Personnel, 040 582 8838  (tavoitettavissa parhaiten 24.10. klo 8.00-8.45 ja 25.10. klo 11-12).

Lähetä hakemuksesi ja CV:si 31.10.2018 mennessä www.personnel.fi /avoimet tehtävät /VMP/HR Manager