Haemme Financial Controlleria Turkuun

VMP Group on konserni, joka luo toiminnallaan hyvinvointia yhteiskuntaan. Yritystensä kautta se lisää työmarkkinoitten joustavuutta ja vaikuttaa siten positiivisesti työllisyyteen. Yrityksen ydinliiketoimintaa ovat henkilöstövuokraus, henkilöstöhallinto ja rekrytoinnit sekä niitä tukevat toimet. VMP Group on Kasvanut nopeasti mm. yritysostojen avulla ja siihen kuuluu viisi liiketoiminnallisesti itsenäistä yhtiötä. VMP Group työllistää noin 300 henkilöä ja ketjun liikevaihto vuonna 2016 oli noin 150 miljoonaa euroa.

VMP Groupin liiketoiminnan laajentuessa etsimme nyt

Financial Controlleria

vakituiseen työsuhteeseen asemapaikkanaan Turku

Vastaat konsernin eri liiketoimintojen kuukausiraportoinnin ja ennustelukujen konsolidoinnista tuloksen, taseen ja kassavirran osalta. Osallistut konsernitilinpäätösten laadintaan ja kehität kuukausiraportoinnin prosessia sekä laadullisesti että aikataulullisesti. Toimit talousraportointijärjestelmä FPM:n pääkäyttäjänä ja kehität raportointijärjestelmää aktiivisesti. Osallistut myös budjetointiin ja talousennusteiden laadintaan.Odotamme Sinulta laskentatoimen KTM-tutkintoa ja noin viiden vuoden työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja/tai tilintarkastuksesta. Olet taloushallinnon, laskentatoimen ja kirjanpidon monipuolinen osaaja. Sinulla on kokemusta konsernilaskennasta ja käytännön kokemus kassavirtalaskelmista.

Sinulla on intoa kehittyä laskentatoimen ammattilaisena ja tuoda oma vahva panoksesi toiminnan ja prosessien kehittämiseen. Suomen- ja englannin kielen taitosi on sujuva ja olet tottunut MS-Excel-käyttäjä. FPM:n ja AX:in aiempi osaaminen on eduksi.

Pääset osaksi vahvasti kasvussa olevan VMP Groupin Controller-tiimiä, jossa yhdessä kehitetään liiketoimintaa tukevaa laskentaa toinen toisiaan sparraten. Tulet toimimaan myös tiiviissä yhteistyössä kirjanpitotiimimme kanssa.

Lähetähän  hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 1.9.2017 mennessä verkkosivulla www.romana.fi kohdasta ”hae ilmoitettua tehtävää”/VMP Group financial controller. Mahdollisiin tiedusteluihin valinnassa avustava Romana Management:in konsultti Ville Valtonen tiistaina 22.8. klo 11-12 ja torstaina 24.8. klo 830-930, 040-5828838