VMP Group Oy:n viestintä- ja markkinointipäälliköksi Kirsi Lönnmark

Varamiespalvelu Group Oy:n viestintä- ja markkinointipäälliköksi on nimitetty 13.3.2017 alkaen tradenomi Kirsi Lönnmark. Kirsillä on takanaan monen vuoden työkokemus tiedotus- ja viestintätehtävistä Turun kaupunginteatterissa sekä vahva projektijohto- ja markkinointitausta eri mainostoimistoista. Teatterivuosinaan Kirsi on ollut mukana myös erilaisissa yritysyhteistyöhankkeissa, tapahtumien vetovastuussa ja juontorooleissa sekä vastannut kaupungin verkkosivu-uudistuksen jalkauttamisesta.

Olen erittäin iloinen saadessani Kirsin kaltaisen taitavan energiapakkauksen konsernin markkinointia ja viestintää koordinoimaan. Useiden yrityskauppojen myötä VMP Groupin rakenne on monimutkaistunut ja tarve aktiiviselle viestinnälle korostuu. Meillä tapahtuu jatkuvasti paljon mielenkiintoisia uudistuksia, joista haluamme aktiivisesti välittää tietoa omalle organisaatiolle sekä nykyisille että potentiaalisille asiakkaille. Tarvitsemme Kirsin kaltaista huippuosaajaa näiden projektien koordinointiin. Hänen kokemuksensa markkinointi- ja viestintästrategioiden luomisesta ja käyttöönotosta on juuri sitä, mitä tulevaisuuden kilpailukykymme nyt tarvitsee sanoo konsernin toimitusjohtaja Heimo Hakkarainen.

Kirsin toimipaikkana tulee olemaan Turun konttori.

Aikaisemmat vuodet vaihtelevan kulttuurikentän parissa ovat olleet opettavaisia ja palkitsevia, mutta VMP:n hakuilmoituksessa tarjoama tehtävänkuvaus oli paitsi houkutteleva myös täysin ainutkertainen. Läheisestä, intohimoisesta ja tiiviistä teatteriyhteisöstä siirtyminen kunnioitettavia arvoja edustavan perheyrityksen palvelukseen tuntui luontevalta. Tartun VMP:n tarjoamaan elämäni duuniin päättäväisesti ja palavalla halulla, valmiina uppoutumaan tuntemattoman alan syövereihin. Heitä sydämesi ensin yli, loppu tulee perästä! Esteratsastuksessa hyväksi havaitsemani ohje toimii asenteenani myös työelämässä, kommentoi paremmin Giddenä tunnettu Kirsi Lönnmark.

vmp

Lisätiedot:
Heimo Hakkarainen, CEO, 040 307 500, heimo.hakkarainen@vmp.fi
Kirsi Lönnmark, viestintä- ja markkinointipäällikkö, 050 351 9350, kirsi.lonnmark@vmp.fi

VMP Group luo hyvinvointia yhteiskuntaan. Yritystensä kautta se on tiiviisti mukana työelämässä ja vaikuttaa siten työn tulevaisuuteen Suomessa. VMP Groupiin kuuluvat VMP Varamiespalvelu, Romana Management, Alina, Eezy ja Personnel.